19. juni 2024

Udo Ulfkotte – Journalister til leje: Hvordan CIA køber nyhederne

*

Den tyske journalist, Udo Ulfkotte, som lavede dette indslag i 2014 – muligvis i.f.m. borgerkrigen i Ukraine, som begyndte i 2014, døde “pludseligt og uventet” i 2017 – meget underligt, når han hverken var syg eller selvmords truet.

Han har også skrevet bogen “Gekaufte Journalisten” ( købte journalister).

Se interviewet med ham her, den blev lagt på YouTube d. 5/3-2018 :

Fra det russiske medie RT (som er blokeret i bl.a EU)

Eller her :

Fra det russiske medie RT (som er blokeret i bl.a EU)

Her er et interview mere med Udo Ulfkotte (på russisk) fra den russiske kanal 1 :

Fra russisk tv : Channel One Russia, rutv.ru

Læs mere om Udo Ulfkotte, om fake medier, Operation Mockingbird, og hvordan CIA styrer medierne her :

*

Se også videoen af Tommy Hansen fra Free21 om Deep State her – han kommer også ind på medierne og deres propaganda og hjernevask :

*

Politikere, medicinalvirksomheder og medier profiterer af flygtningekrise – Udo Ulfkotte

Læs Udo’s artikel her (kræver VPN, sat til et land, der ikke har blokeret for RT, som fx USA) :

https://www.rt.com/op-ed/316337-refugees-germany-isis-ulfkotte/


Tysk efterretningstjeneste kopierer CIA’s drejebog: Giv Putin skylden!

Fra det russiske medie RT fra d. 5/3/2016

I artiklen skriver de :

Den tyske regering har bedt sine efterretningstjenester om at undersøge, om Rusland fører propagandakampagne i Tyskland. Dette er den seneste gambit i en igangværende kampagne for at præsentere Putin som Europas bussemand.

Da rapporterne i bedste fald har været vage, og Berlin hverken vil “bekræfte eller benægte” deres herkomst, er det ukendt, hvad de præcist håber at opdage.

Har den tyske efterretningstjeneste opfundet en lakmusprøve for, hvor afvigende et synspunkt skal være for at blive klassificeret som “propaganda”, eller vil de finde på det hen ad vejen?

Deutsche Welle, Berlins (offentligt finansierede, lige-som-RT, at-bære-tysk-POV-men-ville-aldrig-blive-kaldt-propaganda-af-vestlige-medier) udenlandske nyhedsudsendelse hævder, at tyske regeringseksperter er bekymrede for, at Moskva har forberedt “et systematisk propagandafremstød, der minder om KGB-metoder fra Den Kolde Krig.”

Det ironiske her er, at RT blev oprettet som en nyhedstjeneste netop af den grund, at Rusland lærte udmærket af sin sovjetiske fortid, at propaganda ikke var måden at blive hørt på.

Hvem har lyst til at sætte sig ned og se rapporter om kornhøsten i Stavropol, hvor spændende de end måtte være? Eller en polemik om venskab mellem Moskva og Cuba? Medmindre det måske indeholdt The Buena Vista Social Club.

Og alligevel forhindrer det ikke de tyske sikkerhedstjenester i at slå alarm om, tilsyneladende, den simple kendsgerning, at russisk udenlandsk radio- og tv-spredning eksisterer.

Fordi, ser du, ved deres egne mediers indrømmelse går det ikke supergodt i Tyskland og i Europa generelt på det seneste, og synderen kunne ikke være mere indlysende: Rusland.

Det ville ikke være så overraskende, hvis statslige papirer årtier fra nu viser, at “skyd skylden for alt på Vladimir Putin” faktisk var officiel politik på dette tidspunkt. Rusland ser ud til at være faldmanden for alle moderne vestlige vanskeligheder. Den eneste frelsende nåde er, at de i det mindste er konsekvente, idet de aldrig peger fingre andre steder. Især på sig selv.

Læs here her (kræver VPN, sat til et land, der ikke har blokeret for RT, som fx USA) :

https://www.rt.com/op-ed/334622-german-secret-service-cia/



Loading